RSS

keranah aku. haha.

salam manis dan salam kasih sayang.

sesi mengemas meja yang sangat bersepah-sepah sudah siap.
menghembuskan nafas lega.
sakit pinggang tetiba datang menyerang.
mungkin aku memerlukan tukang urut profesional dari bilik depan sana untuk mengurut pinggang ku yang sakit tahap 4 ini.
ketawa, gatal menguasai ruang.
menjeling ke bilik sebelah. haha.

fuhhhh..
sedang mengeluh kah aku? mungkin.
ketiadaan air di blok yang aku diami sangat menyulitkan.
jika aku tidak abc mungkin aku boleh terima.
tapi, bila abc macam ni, mahu berat jugak berulang alik ke blok sebelah untuk mandi dan segala bagai.
sangat merumitkan.

setelah seharian melihat itu ini. diskus itu ini. setting timetable dengan seriusnya.
aku telah menyelesaikan dan memutuskannya.
malas mahu beralih ke subjek lain.
sekali buat keputusan, usah pandang ke belakang lagi.
betul ke? ntah.
ikut suka hati aku lah.
ketawa.

subjek untuk sem last.

  1. Pengajaran Mikro (Bahasa Arab).
  2. Pendidikan Islam di Malaysia.
  3. Multimedia dalam Pendidikan Islam.
  4. Pendidikan Global.

Mungkin kah aku dapat melalui sem last pengajian ini dengan jayanya?

Jawapanya masih tiada pada aku.
tapi aku akan cuba yang terbaik seperti kehendak emak & ayah.
juga kemahuan en.Hati.
aku sayangkan kamu semua.
mana mungkin aku tidak menghadiahkan kamu dengan sebuah kejayaan yang kamu mahukan.
senyum penuh harapan.

alamak. make up belum di cuci sepenuhnya lagi sebenarnya.
setelah aku pulang, ku kemas apa yang patut dan berhenti.

penat.

terasa mahu melukis seperti kanak-kanak ribena. haha.
cantik tak? lalala~


oleh kerana esok adalah hati yang tidak ade kelas.
aku patut melangsaikan apa yang patut.
sakit mata aku melihat bilik, umpama kapal pecah.
katil dan meja sudah selesai.
tinggal almari dan rak pakaian yang belum dikemaskan lagi.

mata layu.
mengantuk. minta didodoikan.
siapa mahu mendodoikan aku?
please angkat ibu jari tangan. haha.
senyum.
tiada orang!
tak pelah. akan ku dodoi diri sendiri.



nota penting :
"bak kata Farha, syoknya kawin sebab bila bangun tidur, ade morning kiss. huh! naik gila aku dengan pujuk rayu si Farha mengenakan aku. tapi sempat juga aku berangan. aku mahu tidur, di dodoikan oleh en. Hubby. boleh? haha. ketawa. gatal!!"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

11 comments:

FarHa said...

wow!! tpi kini diri ini menrindui ciuman ituuu awww~ takper2 simpan li dua minggu hakhak~

p/s: mahu kasi ura jeles lagikkk hakhak

piNky LuCiA said...

weyh... tak de keje lain ye? aku pok pale ni kang.. kenapa semua orang nak kenakan ura ni? tak boleh jadi betul.

senyum sambil tergolek2 menahan telinga yang berasap. hahahaha

aien said...

hehe ^O^

hans said...

4 jer subjek?
bestnya

P/S : Contest Dari Proton! Menangi Hadiah Percutian Ke Monte Carlo Monaco!

jedi said...

cepat-cepat kawen yeah......

Sutera_suci said...

Pinky, gud luck for this sem! ^_^

Umie said...

ganbatte ne... akak pun sakit pinggang skrg nih tp kat Nihon nie mana nak cari tukang urut seperti makcik di kampung...uwaaaa!!!!

piNky LuCiA said...

jedi..

haha. nak cepat macam mana? agak2 kena berlari tak? lalala~

piNky LuCiA said...

hans..

a,a 4 subjek je.. dont be jeles. kekeke.

piNky LuCiA said...

sutera suci..

tQ.. =)
good luck jugak untuk sutera.. hehehe.

piNky LuCiA said...

kak ummi..

a,a kan best kalau ade tukang urut. balik laa Malaysia jap. pastu balik sana balik. ngeh3.

semata-mata nak urut pinggang. wink*3