RSS

lega..

balik kelas semalam dah pukul 10. then blogwalking 1jam. pastu tengok jam dah pukul 1045pm. so lepas tu update blog sikit. tepat jam 11pm, tutup lappy. baca buku. hehe. tapi dapat ke aku tahan mata ku dengan lama semalam?

jawapannya;
dapatlaa aku tahan 1jam. tu kira lama laa tu.. jam menunjukkan 11.55pm. mata dah kuyu layu mayu.. haha. aku pun tak sedar time mana kau tidur. hehe. sedar-sedar dah pukul 5pagi. so bangun sahur dan baca buku lagi.

entah apa yang aku baca pun aku tak tahu. macam penuh je otak ni. lalala~ ish3.. masuk kuliah ngah otak yang blur dan tak tahu nak jawab apa. tapi tawakkal jela.. kan dah baca semua yang prof pesan. so harap dapat jawab ngan baik.. niat aku masa tu laa.. hehehe

daripada 2 buah buku yang aku baca..

buku 1

buku 2

maka terhasillah soalan ini.. hehehe.

alhamdullillah. soalan tak de laa sesusah yang aku bayangkan. aku bayangkan prof mintak keluarkan nama tokoh-tokoh ke.. hehe. last-last... macam ni laa soalannya. aku sangat bersyukur..

walaupun ade yang aku tak berapa pasti betul ke tak jawapannya. tapi aku puas hati. sebab aku dapat menjawab nya dengan penuh. betul ke salah itu no 2.. hahaha..

lega.. nak tidur ngan lena sekejap.. nanti nak kena pegi kelas plak petang ni.. hehehe..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

aien said...

owh tempuhi exam yek hehe moga dpermudahkan segala urusan

piNky LuCiA said...

terima kasih.. amin.... =)