RSS

jihad melawan nafsu tidur..

esok test sosiologi dalam pendidikan.

baca buku, dah. tapi macam tak baca. tak tahu apa yang aku baca. lalala~

hmm... dah laa blog walking. mari sesama kita membaca, menambah ilmu pengetahuan dan boleh laa kita jawab test sosio esok ngan jaya nya.

tapi mata dah mula mengantuk. dapatkah aku bertarung antara tidur dan baca buku.

siapakah yang menang akhirnya?

anda sendiri tahu jawapannya.

tapi aku masih degil. masih boleh mengatakan, aku akan baca buku. dan tidak memilih tidur. hahaa.

gelakkan diri sendiri.

sejak bila ko pentingkan membaca dari tidur ni. esok exam pun, kalau ko nak tidur, ko tidur. haha. sekali lagi aku gelakkan diri sendiri.

hmm.. ok. sudah. noktah. titik. ku pilih membaca. dan sejauh mana aku dapat membaca?

kita saksikannya seketika nanti.............

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

12 comments:

Azuan said...

semoga berjaya melawan tidur hoho..

aku pun de test esok..tapi x bace3 lagi..hahaa

piNky LuCiA said...

hahaha.. good luck untuk esok.. hehehe.. sama2 laa kita melawan mata untuk tidak tidur.. ngeh3

ber_u_wang said...

semoga dapat study walau pun mata mengantuk..

purple_butterfly said...

wish u luck my dear... soalan senag je..prof ok... bc bismillah kompem leh jwb... (",)Y

Aujinz said...

buat macam nie...

Baca doa tido..
lepas tue...







zzzzzzzzzzzzzzz....

Nurulbadiah Lai said...

semoga berjaya...
semoga mnjadi ustazah yang mnjadi idola diluar sana...
:)

piNky LuCiA said...

en. beruwang..

hehehe.. aku stdy 1 jam je.. kul11 sampai 12.. pastu tidur.. hahaha

piNky LuCiA said...

ustazah purple..

dah baca bismillah.. ade gak lupa. haha. lumrah laa tu.. lalala~

piNky LuCiA said...

aujinz..

dah.... zzzzzzzzz pun semalam.. kul 11.55 lalala~

piNky LuCiA said...

nurulibadiah..

insyAllah.. harap2 macam tu laa.. hehehe..

SUXX said...

selamat berpuasa. heheh

piNky LuCiA said...

suxx..

selamat berbuka... eh.. aku dah nak tdo laa.. hihihi..