RSS

Siapkan dengan cepat.

Sekarang sedang bertungkus lumus menyiapkan folio.

Mahu berblog - gian agaknya. Tapi masa terhad. Lagi-lagi moderm pinjam orang bilik sebelah. So tak boleh berlama-lama.

Tinggal kajian tindakan je yang memeningkan kepala aku.
Yang lain, alhamdulillah. Sudah faham dengan jayanya. Hehe. Lega sikit otak ni..

Dik Azhar menyuruh aku mengajarnya.
Aku ketawa kuat-kuat sorang-sorang. Adik ku, aku yang belajar kat sekolah ni pun cikgu-cikgu kat sini terpaksa menerangkan kepada ku dengan panjang lebar, dan aku masih kepeningan. Ni kan pula kamu yang jauh nun di Sabah. Lagi laa haru nak belajar ngan aku. Adeh!

Kamu belajar dengan perlahan-lahan yer dik.. hehehe.

Aku mahu menyusun dan menyenaraikan apa yang aku belum siap lagi. Yeah! Bertungkus lumus kamu seorang diri yer. Hehe.






Nota Pinky ;
"Sedang merangka strategi pengajaran untuk pelajar esok. Mahu belajar istinjak. Perlu mengutip daun-daun kering dan batu-batu.. Dari mana aku mahu ambil semua tu? Hmmmm.."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: