RSS

My Sunshine, welcome to Kuching..


19 Julai 2012. Khamis.

Terasa seolah-olah tarikh ni amat keramat. Senyum simpul. Saban hari, saban minggu aku menunggu saat ini. Setiap hari, aku menghitung hari. Ternyata masa tidak sepantas yang aku jangka. Menunggu ia datang, sangat menyesakkan jiwa ku. Tapi, aku tahu ia akan muncul jua.

Dah sekarang, aku sedang menunggu jam 6 petang. My Sunshine cakap flight jam 4. Setelah hitung sana sini, jam 6 petang sampai laa tu. Aku senyum dan hati ini sangat teruja. Menunggu dengan penuh debaran. OMG. Aku terasa macam nak tunggu pak imam akad nikah je.

Pejam mata. Dengar dengupan jantung. Hembusan nafas yang tercungap-cungap. Ye. Benar. Aku sangat-sangat nervous menanti my sunshine. Terasa hati sedang menari-nari riang. Tarian apakah ini? Ketawa.

Alhamdulillah. Aku panjatkan kesyukuran. Walaupun aku kira seperti 5 keturunan aku menunggu en. Hati, tapi akhirnya saat tu muncul. Mahu memeluknya sepuas-puas menyatakan kesedihan hati ini apabila terpisah jauh dengannya.

Sambil berharap agar Allah menghantar ku pulang akhir tahun ni. Hehe. Amin-Amin-Amin.
Mahu bersiap-siap ke airport. Wangi-wangi. Untuk my sunshine.. Lalalala~

My Sunshine, welcome to Kuching..






Nota Pinky ;
“Mawar seolah-olah sedang berkembang di jambangan hati ini. Aku sangat teruja menunggu kedatangannya. Terasa semua bebanan ini hilang semuanya. Terima kasih, Ya Allah… (Air mata bergenang! Sedih menangis. Gembira menangis. Apalah kau Pinky!)”

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Unknown said...

Senyum seindah suria sayang :)

piNky LuCiA said...

seindah bulan plak.. hihi