RSS

Selasa yang pening.


24 July 2012. Selasa yang pening.

Pening semakin menggila. Aku seolah-olah tidak berpijak di bumi nyata. Ntah apa yang membuatkan aku begini. Ade cikgu di sekolah yang menegur aku kepucatan. Adakah aku punya masalah atau aku ditimpa sakit.

Jawapan seperti biasa. Aku baik-baik saja. Mungkin sedikit letih.

Oh! Jawapan itu sangat selamat bukan? Tidak perlu menjawab dengan lebih panjang lebar lagi kedudukan ku yang sebenar. Walhal, diri ini sudah tahu, hidup ku seperti tunggang terbalik. Ketawa. Kau tak kan Berjaya menipu hati sendiri, Pinky.

Aku tertanya-tanya, kenapa kepala ini asyik pusing. Adakah ini disebabkan bulan Ramadhan? Ahhh.. Karut lah. Bulan-bulan Ramadhan seperti bulan biasa jugak. Pergi sekolah, mengajar. Balik sekolah, berdiam diri dalam bilik yang sepi. Itu sudah rutin hidup ku sekarang. 

Harap pening ini berkurangan esok hari. Amin.

Mahu berehat secukupnya dengan membaca komik.. Aku baca komik BI sekarang.. Nanti berteraburlah aku speaking.. hahahahaa.  Kan?









Note Pinky ;
“Rindu kamu sayang. Sangat-sangat.”

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: