RSS

Syabas untuk semua guru.

Berakhir juga hari Ahad yang indah. 

Sepatutnya aku isi hari Ahad dengan tidur dan berehat-rehat + sambil boring2 kat rumah. Kali ni, aku berada di sekolah. Bagus. Ubat hilangkan boring.

Semua berjalan dengan lancar dan baik. 
Alhamdulillah. Cikgu-cikgu semua baik-baik. Student perkhemahan semua ok-ok. Sekolah pun ok. 2 hari tidur di sekolah pun ok. Nyenyak. Yang tak ok lagi adalah AKU. Adeh! Masih mahu balik semenanjung. Apakah rasa ini tak kan hilang? Sesak otak aku.

Tahniah dan Syabas untuk semua guru yang berjaya menjayakan perkhemahan kali pertama ini walaupun di sekolah. Tahniah untuk diri sendiri yang berjaya menghilangkan boring yang ada. Hehehe.

Mata, penat. 
Mahu balik rumah. Ramai cikgu yang mahu ambil CRK. Aku? Ntah laa.. Kalau duduk kat rumah pun aku nak buat apa? Buat boring je. Baik datang sekolah. Boleh jugak bercakap ngan manusia. Hahaha.

Jom berehat. 
Mahu mengemas bilik. Entah apa khabar laa bilik ku. Bersepah. Aku sekadar campak sana campak sini. Hahaha. Duduk sorang-sorang, siapa mahu larang, kan?

Balik. Tidur. Baru fikir nak buat benda lain. Hahaha.






Nota Pinky ;
"Rasanya sayang tak bangun tidur lagi ni. Penat benor sayang ku ini.. =) Sayang, bangun, i miss u ni..."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: