RSS

PBS.

Sedang menyelesaikan PBS..

Aku sudah kepeningan. Baru 3 4 tajuk aku sediakan soalan. Bukan semua tajuk ade contoh yang diberi. Bahkan siap kena buat sendiri lagi. Itu yang menyesakkan minda. Menghembuskan nafas perlahan.

Petang selepas kelas jap lagi, ade meeting PBS.
Apalah yang mahu diceritakannya. Dahla isu PBS ni adalah isu perbahasan yang hangat. Bukan sahaja hangat, tapi boleh bawak bergaduh sesama guru. Kita tengoklah nanti.

Mahu sambung kerja.





Nota Pinky ;
"Cikgu lelaki dalam bilik guru dah start pasang lagu raya. Kuat plak tu. Sakit telinga aku. Tapi terasa mahu balik jumpa en. Hati sekarang. SEKARANG. Huhu."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

wan inahor said...

hari tu tanya maksedara sbb nazir dah pegi sekoalhnya..maksedara bagi tau yg instrumen pentaksiran tu kita kena buat sendiri, tak boleh ambik dr workbook and kena taip sendiri or boleh jugak tulis tangan...tp ni skolah rendah la..sama jugak kot skolah menengah pun kan?

piNky LuCiA said...

A,a sama jugak dengan sekolah menengah. cikgu kena buat sendiri eviden mengikut tahap kemampuan pelajar.. huhu..