RSS

ya Allah. boringnya aku.

tak tahu nak describe macam mana perasaan aku saat ni. Allah je tahu.


blur.
boring.
jemu.
tak tahu nak buat apa.

semua ade. macam pakej. aduh.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

12 comments:

Nuyu Yusof said...

ape kata plan 1 aktiviti kuar dgn kwn ke ape ke..bole ilang bosan :)

ASaDa RyutaRo said...

nak jugak komen. heee ;)

boring2 bak cari kerja utk d buat.

piNky LuCiA said...

nuyu..

haha. nak kuar pegi mana? semua dah balik kampung dah. tggu masa nak balik jugak ni. lalala~

piNky LuCiA said...

asada..

hehehe. ngah cari keje laa ni. tapi tak jumpa. tak sabar nak balik kampung. peluk mak keje nya. haha.

jambz- said...

jom pi makan kenduri jom.

cik SYANA'S @ I-cha comel said...

jom jln2, singgah2 kt blog saya...heeee

mehh wat GA ngan Contest banyak2..

kak zura...

KJ-kun said...

hahaha boring pon bleh jadi satu entri.... tu ada keje la tu hehe

piNky LuCiA said...

jambz..

kenduri kat ne tu? nak ikut. haha

piNky LuCiA said...

ye icha...

nak pegi jengjalan laa ni.. nnt kan kedatangan ku yang lawa ini. hahaha

piNky LuCiA said...

kj.

hahaha. entry macam apa je. tak de info lagsung. kakaka.

LORD ZARA 札拉 said...

aigoo..
jangan bosan2~

Heidi Shafiq said...

mari berdansa..!!