RSS

quilling bersama Asma.

semasa memilih barang untuk dihadiahkan untuk kakak ipar Asma tadi (awalnya jadi kakak ipar. ngeh3), Asma menyuarakan untuk membeli kad wedding. tapi aku membangkang. kataku, kita buatla kad dengan hasil keje tangan kita sendiri. haha.

bermonolog dengan diri sendiri.
buat apa simpan segala kekreatifan yang ada di dalam diri.
keluarkan semuanya.
bakat yang ade tak perlu di simpan.
betul.
aku senyum pada diri sendiri.

Asma nampaknya bersetuju dengan saranan ku. hehe. bila dah habis semua keje, macam ni lah jadinya. padahal, 10 juta keje lagi ade kat belakang tengah menunggu. lalala~
masih boleh tersenyum.
masih boleh bermain-main.

hati masih berbunga riang.
ntah kenapa.
aku pun kurang pasti.
boleh ke macam tu? ntah!
aku sebenarnya ingin mencuba untuk membuat quilling. hehe. maklumlah, ia sangat comey3 dan cute3 di mata ku.

tahap kerabunan ku menurun apabila melihat benda comey. haha.

mula-mula...

potong macam ni ke? hentam jela Labu... haha.

selepas tu... jeng-jeng-jeng... gulungkannya..

macam ni ke? ish3. betul kot. haha.


separa siap.

dan....

siap.! lalalala~ terasa bahagia. dengan kecomelannya.


mata bertentangan mata dengan Asma.
dua-dua tersenyum.
kami ingin sekali ketawa. tapi melihat jam di dinding sudah menunjukkan angkat 3 dan lebihannya 30 minit.
memutuskan untuk tidur selena-lenanya.

selamat malam Asma. haha.



kata hati : "sebenarnya membuat quilling sangat memerlukan kesabaran. tapi ia terhapus setelah melihat kecomelannya yang terserlah. wah! aku suka."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

cik SYANA'S @ I-cha comel said...

comey nye kak....leh lee nak tempah wat kad jempotan kawen nih...hee

jom follow2 ke blog saye...=)

piNky LuCiA said...

hehehe.. akak memang comey. haha. boleh3.. cakap laa kalau nak tempah. ngeh3.

jom3..

Sutera_suci said...

Salam kenal Pinky :)

Quilling ni sgt chantekk!

Nak buat gakk..cane nak bagi kertas ni gulung2? pakai tangan gulung2 ke cane? ajor la..ajor la..interested ni..hehe

piNky LuCiA said...

salam kenal kembali.. hehe.

hehehe.. nnt sy buat entry untuk buat quilling eh.. hehehe

Sutera_suci said...

Okes, set! da buat nanti roger eh. Tankiu! :)

piNky LuCiA said...

hehehe.. okay.. sama2..