RSS

selamat balik kampung.

salam dan selamat petang semua.


setelah sakit kaki ku berjalan. akhirnya sampai jugak aku kat rumah yang indah ni.
sesi mengemaskan barang-barang hendak dibawa balik.
mengemas seperti orang malas.

chaiyok3.

mahu pulang ke kampung ni. mahu rehat dengan serehat-rehatnya. wah!

selamat tinggal Kuala Lumpur.
haha. ketawa macho.

selamat bercuti untuk semua. jangan jealous. kiki.
senyum mengejek pada orang yang tak dapat cuti. hehe.



kata hati : "harap dapat rehat dengan serehat-rehatnya di kampung."
kata sebelah hati : "pasti ada kerja yang perlu kau selesaikan nanti. percayalah. haha."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

Sutera_suci said...

Sis, kim salam kat masjid hadhari. hiks :)

hamzah ian said...

gua tak balik kampung lame.. sob2..

Fitrihadi said...

woah best ar dapat balik kampung..enjoy ar puas2 ye :)

hajarus said...

selamat beristirehat pinky... take care k... :)

piNky LuCiA said...

sutera suci..

masjid hadhari nak kim salam buat apa? hehehe.

piNky LuCiA said...

hamzah..

pegi laa balik kampung cepat.. best wooo duk kat kampung tenang kan fikiran. hehehehe.

jangan jeles. kakaka.

piNky LuCiA said...

fitrihadi..

dah enjoy puas2 dah pun.. berehat dengan jayanya.. hehehe

piNky LuCiA said...

hajar..

tQ hajar.. take care jugak.. hehehe