RSS

masa yang tak cukup..

2 3 hari ni banyak sungguh benda yang perlu di settlekan.. aduhai.. naik lenguh otak ni fikir mana dulu kerja yang patut aku siap kan dulu..

tapi sebagai seorang pelajar, aku kena buat pilihan mana 1 yang aku kena buat awal2.. aku semakin pening apabila semua due date nya pada hari selasa 1.september.. aduhai.. ujian3..

kekadang ujian itu datang kepada kita. jika kita berjaya melalui nya, itulah kekuatan yang kita ade.. mampukah aku melalui ujian masa yang tak mencukupi ini dengan baik dan terurus, entahlah.. aku doakan aku lalui nya dengan baik dan ia tidak akan sesekali memeningkan kepala aku..

Amin.. :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

11 comments:

fik-autoz said...

amin...=p

joegrimjow said...

smoge dipermudahkan

Unknown said...

dah ok..try r...hehe makwe dien kan pakar hakhak

piNky LuCiA said...

time kasih kawan2.. hehe :P

Sufy said...

sis, salam..betol ke umo 25?cam x caye je..hehe, ingatkan baru 20..huhu...hurm, gud luck ok!

piNky LuCiA said...

waaa... 20? memang 25 laa.. nak buat mcm mana ye bg nampak tua.. hahaha

terima kasih sufy..

Cikgu Nort said...

sabaqqqqq

piNky LuCiA said...

ngah sabar laa ni.. huhu

Kapten Luffy said...

best lg jd pelajar tau walaupun keje belambak

piNky LuCiA said...

memang best pun kalau nak dibandingkan dengan masa aku bekerja dulu.. keje penat lagi dari belajr.. huhu..

piNky LuCiA said...

memang best pun kalau nak dibandingkan dengan masa aku bekerja dulu.. keje penat lagi dari belajr.. huhu..