RSS

agresif? wow... ;p

hidup kita ni jangan kita bertindak melampau. asyik melampau dalam hidup, susah lah.. macam mana nak kenal orang yang melampau.. hehe..

itu aku tak tahu. yang aku tahu, jangan melampau dengan aku. kelak aku tak kan melampau dengan kamu. jangan cari pasal dengan aku, kelak aku tak kan cari pasal dengan kamu. woww.. ganas nya ustazah ni.. hehehe.. bukan ganas.. agresif.. sekali lagi, jangan kamu salah faham dengan makna agresif itu..

aku tak suka orang buat perkara yang aku tak buat pada orang tu. tapi dia buat jugak. aku akan kasik chance.. selepas 3x chance.. aku tak kan berlembut lagi.. melampau lah aku kalau aku masih berlembut. nanti di pijak2 nya kepala aku ini. dia ingat aku ni ape ke?

sebagai seorang kawan yang baik, aku try yang terbaik untuk bertolak ansur. aku juga try yang terbaik untuk berlembut dan terus berhemah. tapi bila hemah ku juga di cabar.. aku tak boleh terima. tapi akan ku tahan juga sehingga 3x.

kali ni dah masuk 3x. dan ini bermakna, jika dia buat lagi.. itu adalah kali ke4. kali ke4 itu dah tak de maknanya bagi aku.. tapi sekarang aku masih lagi berlembut.. "dia" kata, jangan laa marah2. tak baik untuk kesihatan muka. hmm.. aku dengar. sebab "dia". kalau orang lain.. may be tak. haha. teruk nya aku.

aku adalah ustazah yang agresif. bukan seorang ustazah yang lemah gemalai. tapi agresif itu digunakan kena pada tempatnya. bukan salah tempat ye. :)

aku spoting.. tapi jangan salah gunakan ke'spoting'an aku itu. hehe. kelak kamu jugak akan susah. dan jangan lah kamu suka merajuk dengan aku. sebab aku tak kan layan rajuk mu yang memanjang itu. hanya 'dia' je aku layan. haha. orang lain, NO. so sesiapa yang ingin merajuk dengan ku, sila fikir 101x.

kerana aku ustazah yang agresif. tak de masa ingin memujuk. ;p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

joegrimjow said...

jgn jadi ustazah berbulu agresif suda

piNky LuCiA said...

haha.. bulu2 ni tak main laa..

Monkey D Luffy said...

dia buat aksi melampau ker? ;p

piNky LuCiA said...

hahaha.. kau kapten.. asal melampau aje serah kat kau kan.. haha