RSS

dek kerana lampu....

aku kat setiawangsa sekarang. kat flat polis. waaa... 1st time aku masuk flat polis.. menginap di sini. jalan2 buka puasa. ;p best duduk kat sini. tinggi. permandangan dari atas sangat cantik.. almaklumla, rumah ni tingkat 15. tapi yang aku duduk sekarang tingkat 14..

waktu malam sangat cantik. aku suke tengok lampu2 yang bergemerlapan sana sini. penuh. cantik. dan aku dengan rasa teruja memandang semua lampu2 yang ade.

hmm.. rupa2nya duduk rumah tinggi2 ni best jugak kan.. aku memang gayat. tapi dek kerana keterujaan aku dengan lampu yang bergemerlapan, aku tak rasa pun rumah ni tinggi. hahaha. memang sah sengaL..

tapi hari ni dah nak balik. datang kejap je. temankan member datang rumah sedara dia. hehe. sambil jalan2 buka puasa makan sedap2 free lak tu.. hahaha.. memang laa aku kuat makan. waa.. gemuk nya tidak! turun 1kg ade laa.. ish3..

ni 1st time aku naik bangunan setinggi ni tanpa rasa gayat. benarlah kata drTUAH, kalau kita sukakan sesuatu, sesuatu yang kita tak suka akan hilang. dan apabila kita takut, kita mesti lawan rasa takut tu. baru ia hilang. macam aku takutkan tempat tinggi. aku kena lawan nya..

aku tak lawan pun. hari ni dia hilang dengan tiba2 disebabkan lampu yang bersinar. dek kerana aku menyukainya.. aku menyukai suasana cerah dan tidak menyukai suasana gelap. kerana itu aku memang takut gelap.. hehehe

* psssttt.. diam2 sudah laa.. aku memang tak boleh lawan gelap dan tak boleh menyukai kegelapan.. malap hidup aku kalau ade dalam keadaan gelap.. huhu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

10 comments:

joegrimjow said...

milik siapa?

SuFy said...

huhu..sama la sis..takut dgn gelap..tp kalo waktu tdo memang x ble kalo x tutup lampu..haha

debest_thinker said...

Abg lak tak suke cerah2 ngat..hehehe

hana devushka said...
This comment has been removed by the author.
hana devushka said...

oo..patut la tido mlm2 kat umah xnk ttp pin2 bilik..takut gelap rupeny..huhu~
tp..knp takut dgn ulat(esp ulat hijau yg gebu2 tu..haha) xblh hilang dgn sukeny dkat bunga?..haha..

Monkey D Luffy said...

kenal2 ler dengan abang2 polis tu

fix said...

http://fik-autoz-crew.blogspot.com/


url baru sy...=p

abu muaz said...

Salam. kalau letrik terputus macam mana ya....matilah anda dalam kegelapan... ha..ha...haaaaaa..

piNky LuCiA said...

kalau kegelapan telah melanda rumah ku.. aku akan berada berhampiran dengan sesiapa saje yang ade di rumah.. muahahaha.. penakut.. :P

piNky LuCiA said...

ulat????? waa.... tak ley2.. geliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..