RSS

24tahun..

jumpa orang berlagak adalah perkara yang paling aku tak suka dalam hidup aku. dah la berlagak.. tak pandai pulak. aduhai.. kata orang, bodoh sombong.. betul ke? kalau laa orang tu setakat UPSR aje belajar nya, aku boleh terima. tapi kalau dah sampai peringkat U.. ish3..

sebenarnya dan sepatutnya budak2 atau pelajar2 dari U ni tak yah lah nak berlagak. setakat masuk U je pun. bukan dapat phD atau dah jadi alim ulama'..

ustaz PIEE kata, kalau kita tak ubah diri kita sekarang.. atau lebih tepat sebelum umur 24 tahun, kelak kita akan menyesal.. so ubah lah diri anda sebelum terlambat..

pesanan untuk diri ku, khususnya..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

10 comments:

joegrimjow said...

jom berubah!

piNky LuCiA said...

jom sesame.. :P

eyena said...

hehe betul tu.. tak sabar nak berubah jadi isteri org.. hahahaha..

sebelum 24 ek? ehem.. insyaALLAH..

syyy rahsia2..

eyena said...

kak pinky masuk laa.. tiru gaya aslam pon xpe.. dia tak ayu.. haha

aslam said...

tuan umah: msuk ar contest tu..kira bgi mnang aih..syyy.jgn bgtaw eyena.hehehe..

aina: hehehe...adam ain..meh sini..
hang kta xayu??
kalu ayu.....aku pn geli.hahaha..

piNky LuCiA said...

waa.... tiru gaya aslam eh? kalau "dia" tiru gaya aslam ley ke? hehe..

ustzah pinky pemalu ni cik eyena.. hehehe

debest_thinker said...

Taun ni..abg 24..nak kena Ubah ape yer..hehehe

SuFy said...

hurm, betul3..x bek berlagak kn..semua sama jek..huhu

FarHa said...

waaa wan dah 24..sama r kite hakhak..jom wan kite berubah smaa2..tp nanti lu nak berubah apa..bentuk bdn? bentuk muke?? sume tu kena g saloon hakhak (uraa jgn marah nak ngorat wan nih wakakak)

laki cikgu kimia said...

baca komen atas ni langsung gua lupa apa ceita sbena. oh ya. mari lah berjihad.