RSS

Selamat Hari Wanita untuk semua..

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Selamat Hari Wanita.
Terutamanya untuk Bonda Cool yang ada di rumah.
Aku sayang kamu.


Bonda.
Terima kasih kerana menjadi wanita yang tabah, cantik, menarik, role model yang sangat mulia buat aku dari dulu sampai sekarang.
Aku sangat mengagumi kamu. =)




Rasulullah bersabda,
"Apabila seorang wanita menjaga solat lima waktu, berpuasa sebulan di bulan Ramadan, menjaga kehormatannya dan taat kepada suaminya, maka ketika berada di akhirat dikatakan kepadanya: Masuklah kamu ke dalam syurga dari pintu mana saja yang kamu suka". (HR Ahmad).






Nota ketika blur;
"Selamat Hari Wanita untuk diri sendiri. Aku harap, aku dapat menjadi wanita yang tabah dan baik akan datang. Amin."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

EmanTheHalia said...

Selamat hari wanita.. =) bangga tak ni jadi wanita? ehheeh

piNky LuCiA said...

Alhamdulillah. Aku sangat suka menjadi seorang wanita. dapat pakai aksesori banyak2 hehehehe