RSS

Ada perkara yang mengembirakan aku.

Assalamualaikum.


Hari yang baik. Cuaca yang baik jugak aku kira. dan suasana yang nyaman.
Ade perkara yang membuatkan aku gembira. Ya, aku tumpang gembira, kawan.
dan tahniah aku ucapkan kepada kamu.

Aku sangat lega.
Ntah kenapa aku lega bila mendengar berita yang disampaikan olehnya. Padahal bukan aku yang mahu menimang cahaya mata. Ketawa. Mungkin sebab dia sahabat aku, menyebabkan aku lega kerana dia bahagia.

Tatkala dia sedih, aku yang menangis.
Tatkala dia gembira, aku lega.
Tatkala dia duka, air mata ku menitik.
Aku sesekali tidak pernah membenarkan sesiapa melukainya. Kerana aku tidak pernah membuatkan dia luka.

Tahniah, kawan.
Selamat mengharunginya dengan jaya.
Baby gurl tau.. hehehe.







note rindu :
"Sangat rindukan zaman diploma bersama kamu. Giler-giler bersama."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: