RSS

Sibuk membaca buku.

23/02/2016

Atlas sejarah para rasul.
Ya. Sekarang ngah habiskan buku ni. Banyak info yang aku taktahu mengenai nabi dan rasul. Dan banyak juga lah ilmu yang aku dapat.

Dulu. Aku kira selepas kahwin, sibuk beranak, sibuk dengan en. Hati, aku tidak bekesempatan membaca buku. Tapi Alhamdulillah Allah luangkan masa Walaupun sesibuk mana pun aku. Syukur. Jadi jangan cepat bersangka buruk dengan Perancangan yang Allah tetapkan..

Harap akan datang, Allah akan bagi aku banyak masa untuk membaca. Banyak lagi buku yang aku nak baca ni.. :-)

Membaca amalan mulia.
Selamat malam. Semua. :-)







Nota Pinky;
"Tarbiyah sentap dari seorang kawan. 'Pasni bolehlah khatam alquran plak.. asik khatam buku jer kan.' Ouhhh. Sentap jantung aku. Terus baca Quran."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: