RSS

Sarawak, pilihan KPM.

Oh. Ok. Aku akan ke Sarawak.
Bagus. Dapat kenal negeri orang kan? Budaya orang yang berbeza dan banyak benda lagi lah.
Adakah itu ayat untuk menyedapkan hati sendiri setelah dipaksa oleh KPM untuk menaiki kapal angkasa untuk ke Sarawak? Haha.

Ok. Jawapan jujur ye. Aku tidak tahu apa yang aku rasa. Aku juga tidak tahu apa yang sepatutnya aku buat. Setelah tahu pada 22hb Mei yang lalu, aku termenung sebentar. Setengah jam kemudian, call KPM dan terkejut. Termanggu sebentar dan menangis kerana keesokan hari terpaksa berangkat dengan tergesa-gesa. Keesokan harinya adalah 23hb Mei. Oh tidak!

Tunggu. Munasabah ke perkara ini terjadi? Oh. Aku salah call talian KPM. Berhenti sekejap air mata. Dah lega kerana bukan keesokannya kena berpergian. dan bukan esok aku harus berpisah dengan en. HAti. Masa masih ade 2 minggu dari tarikh itu. Haha. (Sempat untuk mempersiapkan hati yang akan berpisah dengan en. Hati tersayang.)

Sekolah. Tidak tahu lagi.
Flight. Juga tidak tahu bila lagi.
Tunggu lagi. Dan aku biasa sudah menunggu.
Baiklah. Tempoh menunggu sedang berlangsung. Harap semua dapat bersabar. Diri. En. Hati. Mak. Ayah. Adik-adik dan tak lupa juga mak mertua yang tersayang. ;)

Persiapan sedang giat dijalankan.
Yeke? Tak nampak pun. Haha. Asyik bercuti bersama en. Hati adelah. Haha. Kan?

Ye. Baru lepas balik dari Bukit Fraser dan en. Hati kerana menyambut anniversarry yang pertama. =) Happy? Yes! TQ kepada en. Hati yang sangat romantik. I love U so much..

Mahu berehat sejenak. Haha. Sudah pening dan mabuk bercuti. Lalala~






nota Pinky ;
"Call KPM tapi tidak berangkat. Huhu. Menguji kesabaran betul lah KPM ni.."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

Amanina said...

abang saya pun posting ke sana :D

piNky LuCiA said...

Abang awak posting kos apa.. kat mana? hehehe

Amanina said...

cikgu kat sana. :) ulu baram, miri.

piNky LuCiA said...

oh.. Saya kat Bandar Kuching. HEHEHE. nnt free boleh dtg srwak.. hehehehe

piNky LuCiA said...

oh.. Saya kat Bandar Kuching. HEHEHE. nnt free boleh dtg srwak.. hehehehe