RSS

semua keje perlu disiapkan segera.

Situasi semasa ; Pening. Berpusing-pusing.

Dari semalam lagi pusing-pusing, berpinar-pinar kepala ni. Apa nak jadi lah ni...

Sedang menyiapkan asigment sambil kepala berpusing-pusing. Terasa banyak laa plak yang belum disiapkan dengan baik. Ketawa.

Perlu menyenaraikan apa yang perlu disiapkan terlebih dahulu.
Masa semakin suntuk dan semua kerja perlu disiapkan dengan kadar segera.
Hisshh.. Tu lah padahnya jika kerja suka ditangguhkan.

Bukan aku sengaja menangguhkannya. Tapi masa yang suntuk dan tidak mencukupi untuk orang macam aku menyebabkan aku kelam kabut. Agak-agaknya, aku perlukan pembantu barangkali. Ketawa.
Siapa volunteer mahu menjadi pembantu ku tanpa gaji.
Angkat tangan. Senyum.
Pastinya tiada. Aku tahu. Haha.

Hm, jom bertekun untuk menyiapkan kerja. Supaya kelak aku tidak lagi kelam kabut. Ketawa.






Nota hati ;
"Hairan, tetiba en. Hati diam. Aku rasa dia merajuk. Hm, alamak. Aku bukan jenis wanita yang pandai memujuk. Macam mana ni.?"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

lea said...

jangan tangguh kan keje

piNky LuCiA said...

tak tangguh dah.. skrg buat pelan2 semua keje.. hehehe. dah susun jadual... :D

tQ lea....