RSS

Pelik.

Assalamualaikum.

Status diri : sangat penat dan kepala berpusing-pusing.
Sudah masuk seminggu kepala ni berpusing-pusing. Berpinar-pinar. Pening. Sakit kepala. Lenguh badan. dan sekarang, terasa mahu makan asam plak. Haiissshhh... Orang lain yang preggy aku yang dapat bahangnya. Ketawa.

Kepada Puan Farha.
AKu sudah mengambil sedikit alahan kamu. Jadi, kamu usah alahan sangat. Boleh ke macam tu? Ketawa. Kalau boleh, mahu jugak ambil sikit. Kesian Puan Farha alahan dengan teruk. Hmm... Tapi kamu perlu bertabah tahu? Supaya "Aleesya Fasiha" kita akan cantik. Senyum. Maklumlah kita kan "sekulit".

Terasa terkilan dan berjauh hati.
Meminta sesuatu dengan en. Hati. Tapi ditolak dengan baik dan cara yang berhemah. Haha. Itu pun atas sebab-sebab tertentu. Tapi tetap juga terasa berjauh hati. Haha. Dasar manje. Alah, apa salah sekali sekala bermanja-manja kan?

Sebenarnya, seminggu ini, terasa sangat pelik dengan diri sendiri.
Entah kenapa. Aku cepat sangat terasa. Cepat sangat merajuk. Senang sangat menangis. Cepat penat. Cepat letih dan Terasa pusing-pusing.

Conclusion aku sendiri.
Mungkin aku perlukan banyak-banyak rehat. Kerana kerja-kerja yang menimbun dan masa yang tidak mencukupi menyebabkan masa rehat aku terabai. Mungkin. Ketawa. Perlu mencari masa yang sesuai atau pun tak sesuai untuk aku berehat. Boleh ke macam tu?







Nota ringkas :
"Oh, bonda. Saat begini, sangat rindukan kamu."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

FarHa said...

Huwahuwa memang betul2 sekulit doh nih~ ha memang tgh pening pusing2, letih yg amat, keje dok gerok2 pong huhu, tenet pon jarang on~ hukhuk

piNky LuCiA said...

hahaha. kan? memang kita sekulit. balik bilik je nak muntah. adehlaaa...