RSS

Oh Sungai Petani..

Berada di Sungai Petani untuk kali pertama.


Takziah buat En. Najib selaku bos.
Harap kamu dapat cepat sembuh dari sakit. Lain kali hati-hati sikit bila shooting dekat jeti. Kan tak pasal-pasal jatuh laut lagi.
Senyum. Kelat.

Maaf ku pinta buat en. Hati.
Aku bukan sengaja meng"cancle"kan date kita. Aku terpaksa.

Oh! Satu perkara tragis berlaku lagi.
Adakah ini kebetulan? Setiap kali aku buat suami aku marah or berkecil hati, pasti ada balasannya. Adeh! Berdaulatkah suami aku itu? Sedang memikirkannya dengan jelas.

Tempoh hari, aku excident dengan sebuah motor selepas kami bergaduh. Bagus! Allah tarik rezeki. Hari ni, aku jatuhkan iron ke ats hp Nad plak. dan aku langsung tidak sedar, sehingga Nad memberitahunya pada aku. Ok. Skrin hp pecah. Hp tak boleh bukak. dan yang penting, Aku memang tak sengaja. Harus diganti or di baiki balik. Boleh? Sekali lagi rezeki di tarik.

Tapi tak pelah. aku redha. Mungkin banyak lagi kesalahan yang aku lakukan. Tapi hanya ini yang di tarik oleh Allah dari aku. Kan? Sabarlah wahai hati. Allah ada bersama orang yang sabar. Ayat pujuk hati.

Oh Sungai Petani.
Datang ku tanpa rela. dan meninggalkan tragedi. Aku tidak sangka. 1 perkara lagi ditambah atas kepala ku. Susahnya.......





nota hati ;
"Sabarlah. Mungkin Allah menarik sedikit rezeki untuk memberikan rezeki yang lain, yang lagi banyak. Siapa tahu, kan?"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: