RSS

Audition 1st UP di Sungai Petani


Sedang menunggu peserta mara ke peringkat akhir.
Boring jugak. Aku harap tak ramai yang lulus. Haha. Boleh ke macam tu? Aku tak laratlah nak buat kerja banyak-banyak. Haha. Pemalas punya orang.

Tetiba sangat banyak kerja.
Itu kena buat. Ini kena buat. Ada 1 perkara yang aku mahu marah ngan Miss Producer. dan Aku masih bertahan sabarnya. Alah! untuk 1 hari sahaja. Pastikan di Johor semuanya akan berjalan dengan lancar lah.

Sebelum orang datang dengan ramainya, jom kita posing dulu. ngeee...


Ramai jugak yang mara ke stage akhir.
Membuatkan kerja aku bertambah banyak. hmm.. Nasiblah.. Ustazah Pilihan ni, boleh tahan jugak.. Senyum.

Jom semua wanita muslimah, datanglah mengetengahkan bakat kamu. Aku akan menilainya. Senyum. dan ketawa kuat-kuat. Ceh! Nak nilai orang.. Nilai diri sendiri lagi bagus. Hehe.

Aku sangat penat, sebab ramai sangat orang yang datang. Mahu berehat dengan aman. Hari cuti pun tak boleh nak rehat dengan sempurna. huhu. Selamat rehat di hari cuti..





hati berkata ;
"Sangat rindukan en. Hati. Sudah lama tidak berjumpa. Harap-harap minggu depan en. Hati cuti. huhu. Sayang, aku rindu kamu. Kamu?"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: