RSS

Tak tahu.

Kerja.
Bila banyak kerja dulu, aku cakap banyak kerja.
Bila tak de kerja sekarang, aku macam tak boleh nak duduk diam plak.
Bila kerja slow-slow datang, aku tak tahu apa nak buat plak.
Adeh!

Hidup manusia memang pelik.
Bukan manusia, tapi aku.. Ketawa.

Sebenarnya aku tak tahu apa yang aku busykan.
Tak sempat masa. Kelam kabut. Serabut otak.
Ketawa.
Aku memang macam ni kot. Lalala~





note ringkas hari ini ;
"Susah jugak jadi guru bila guru pun tak de mood. Ketawa."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

daddyzkool said...

bawak2 lah bertenang dan tarik nafas panjang2...lepas makan...hehe

piNky LuCiA said...

ok.. skrg tarik nafas dalam2 yer anak murid.. hehehe