RSS

Beban terlerai jua akhirnya.

30 November.
Yeah~! Alhamdulillah. Siap jugak PBS aku. Haha. Bagus kan jadi cikgu macam aku ni. Hari terakhir baru siap key in. Hmm.. Bukannya aku tak key in. Cuma lambat sikit. Dan tepat pada tarikh apa. Hehehe. NAk bela diri la tu!

Aku kan orang busy.

Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah.

Sekarang.
Mahu tidur dengan lena dan bersemangat.
Di sisi en. Hati tersayang. Senyum sampai telinga sebab rindu terubat. =)

Kena tidur awal malam ni.
Esok Dr. Aziz nak bagi ceramah kesihatan kat aku plak. HAha. (Itu yang aku rasa la. Tunggu dan lihat jela.) Berdebar plak. Hmmmm..









Nota Pinky ;
"Thanks Sayang. I like semua hadiah yang u bagi. :) I sayang bukan sebab U bagi I hadiah tau.. Tulus dari hati ni tau Sayang... =) "

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: