RSS

Majlis Konvokesyen yang dinantikan..

5hb Oktober 2011.
Akhirnya hari yang aku nantikan dah tiba.
Dalam hati, hanya Allah yang tahu betapa aku gembira dan sangat-sangat teruja. Siapa yang tak teruja menyambut majlis konvo sendiri. :) Kan?

Kelainan pada konvo kali ni.
Konvo diploma, kami konvo bersama-sama. Kerana kami adalah dari U yang sama. tapi tanpa ikatan yang sah. Ketawa.
Konvo kali ni, masih bersama. Tapi hanya aku yang konvo. dan dia menjadi penanti yang setia dia luar dewan. Apa yang paling indah adalah dia adalah suami ku sekarang. Wah! Muka bahagia. Nampak?

Benda paling memeranjatkan adalah...
12 kuntum bunga matahari besar.. Yang membuatkan aku menangis, bahagia. Pelik! Sedih menangis. Bahagia pun menangis. Lumrah wanita. Haha.
Terima kasih atas jambangan bunga yang indah itu. Apakah maksud 12 kuntum itu? Senyum.

Wajah bahagia memegang bunga pemberian suami.. =)

Agenda selepas konvo.
Terasa mahu sambung master. Terasa mahu cari kerja. Terasa mahu cuti panjang. Mana 1 aku harus lakukan ni? Ketawa.
Cuti dulu. Pastu kita fikir yang akan datang. Kan?
Rasa macam tak sabar laa plak nak cuti. Haha.




Coretan Pinky :
"Sudah berbincang dengan en. Hati. Dia benarkan aku balik kampung untuk bercuti. Wah! Terima kasih sayang. Muah3"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

hajarus said...

congratz pinky... bestnyerr.... cantik bunga matahari tu... :)

piNky LuCiA said...

terima kasih hajar.. =)

FarHa said...

hehhe tahniahhh~

piNky LuCiA said...

tQ ha syg... hehehe

diy said...

congrat pinky..lame tak singgh bce blog u...