RSS

Keputusan penting.

Semalam.

Keputusan penting dah diputuskan. Macam nak lempang-lempang je pipi ni. Rasa macam bermimpi di siang hari je. (Wah! Aku sekarang tak tidur siang, ok?)

Ustazah Pilihan.
Maafkan aku. Aku tidak dapat berdiri di sana dengan teguh lagi. Aku rela berundur diri. Bukan sebab aku berputus asa atau tidak. Tapi sebab aku sudah tak mampu.

Pelik.
Selepas kata aku tak nak tanda tangan kontrak sambungan dengan Ustazah Pilihan, hati sangat lega. Mungkin terasa satu beban yang besar dah terlepas. Haha. Boleh macam tu?
Aku boleh.

Dan hari ni.
Aku ada meting tergempar dengan semua bos besar. Terkejut tahap dewa. Terasa macam amat dihargai. Tapi keputusan telah dibuat. Aku tidak akan pusing ke belakang. Senyum.

Hmm, sedang berfikir. Apa lagi kerja yang hendak di buat untuk memenuhkan jadual yang ada. Padahal jadual sudah terisi dengan sendiri pun. Haha. Dalam erti kata lain, sudah pun penuh.

Mahu menyelesaikan beberapa kerja sebelum esok menjelang. Sebab jadual esok lagi penuh. Fuh!






Coretan Pinky ;
"Berdebar-debar. 5hb akan konvo. Macam manalah aku saat tu? :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

DeQku said...

Setiap perkara yang terjadi ader hikmahnye.

Semoga di sana menanti perkara yg jauh lebih baik dr sekarang.

Ura,
Chaiyok!

FarHa said...

Selamat berkonvo syg!! Maaf ye takleh nok g~ Driver i keje~

Happy konvo...ura mesti lagi cantik dr Ha :D