RSS

pelik ngan diri.

Salam sayang.

Mahu makan, tidak berselera.
Mahu tidur, tidak lena.
Hendak minum, tidak mahu.

Apa yang aku nak?
Mahu balik kampung dengan kadar segera.
Ketawa.
Cis.! dasar anak manja.

Ketawa kuat-kuat.




note hati yang sudah berada dikampung:
"Tidak sabar untuk balik ke kampung, menikmati ikan kering yang di goreng oleh emak. Ketawa. Lauk kegemaran."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

10 comments:

~fais~ said...

nape nie??

hotaku said...

macam tengah angau pun ada..

KUREKURE COMEL said...

selamat pulang ke kg....ke ada ehem ehem ni..hehehe

Bro Fit said...

manjanya nak balik kampung je..hahaha

hana devushka said...

hehe..x sabar nak mkn ikan kering ke..xsabar nak buat sesuatu yang sesuatu tu?..haha~

piNky LuCiA said...

fais..

mungkin mood nak bertukar kot. haha.

piNky LuCiA said...

hotaku..

angau ke macam ni? hehehe. pandai2 je eh...

piNky LuCiA said...

kurekurecomel..

hahaha. tak lama lagi adelah. kekekeke. ehem3. batuk2.

piNky LuCiA said...

bro fitri..

hahaha. dasar anak mak... memang macam tu. kekeke

piNky LuCiA said...

cik hana..

hahahhaa. semua tak sabar. kakakakaka