RSS

kenangan di RUMAH TITIAN KASIH..

hmm.. malas makin terasa bila semua orang dah balik.. nak upload photo je laa.. hehehehe

ni masa kat "Rumah Titian Kasih" yang aku pergi hari tu.. hehehe. aku ngah rajin nak upload photo ni.. lalalala~

depan Rumah Titian Kasih..

ni masa study, buat homework, ade cikgu kat depan tu ajar apa yang dorang tak faham tu.. tengok.. kat hujung depan sekali..

dari kiri, HaziQ dan Boy.. aku ngah ajar macam mana peace.. hehehe.. tengok Haziq sampai 4 jari sekali gus.. haha

ni icha.. apa ntah nama dia.. panjang sangat.. aku lupa.. comey je icha ni.. hehehe

ni laa HaziQ sebelum mandi.. adoi.. tak nampak rupa comey pun.. hmm.. yang aku terkejutnya dia suruh aku yang mandikan dia. huhu. dahlaa tak pernah mandi kan budak-budak. habis member gelakkan. buat malu je. umur dah 260tahun. tapi apa pun aku tak tahu pasal budak-budak.. hmm.. nampaknya aku bukan seorang ibu yang baik.. haha

haa.. ni laa HaziQ selepas dimandikan oleh ku. dan dipakaikan baju serta bedak. hehe. ok jugak aku ni jadi mak.. ngeh3..

hmm.. tapi yang aku masih musykil sampai sekarang ialah...
kenapa HaziQ pilih aku untuk memandikan dia?
apakah aku ni ber'AURA' pink yang menjadikan aku nampak cantik dan ayu di mata HaziQ.. hehehe..

musykil3..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS