RSS

hari mengemas sedunia..

hm..da naik semak da pale otak aku duk dalam bilik yg semak samun ni..aku rasa like nak pecah pale..ape tak nye..tunggang langgang..like bilik anak teruna..tapi bilik anak teruna kemas sikit kot dr bilik aku..hahaha..melampau ni..

so..start laa aku mengemas..lipat kain..kain da sebaldi tak lipat...eh aku ni rajin jugak..ape taknya..smlm aku basuh sebaldi kain..ngn tgn je..biasanya aku humban dlam mesin je..hehehe.. tak kesahlaa..jnji basuh..kn3?

al-kisahnya...ari ni aku mmg rajin..ntah angin ape yg masuk dldm badan aku..aku pun tak tahu.. lipat kain..kemas katil..sume2 laa..buku2..rak2 buku..habis aku kemas..hehehe.. mmg rajinlaa..aku mmg rajin.. cuma aku je kdg2 malas..hehehe..di tekankan..kdg2 malas..tapi..aku mmg dikelaskan oleh mak aku..anak yg suka mngemas dn tak suka memasak...tapi.. mak cakap..klu aku masak sedap..hehehe..cuma aku je yg malas...itu kata mak laa...kata org lain??? hehehe.. sepupu aku pun kata aku pndai masak...hehehe..aku je mals tahap gaban..hahahaha

ohya...perkara yg paling mengujakan ialah..rini dpt sejambak bunga..wah3..seronok...sgt suka.. dala dpat bunga kekwa..aku mmg minat giler laa kt bunga kekwa ngn matahari.. sbb bunga nya ceria...like me...hahahaha.. (itu kata my lovely bf laa)..klu aku monyok..lemak.. tak bermaya.. msti dia tnya..knp aku like that laa..biasanya aku ceria je..hahahaha..ade laa yg tak kena klu aku masam tu..kata puan renuka..aku leh jadi model/artis..sbb aku pndai pamer kan situasi aku...

eh3 da meleret ke lain ni..ni bunga kekwa yg cantik 2..hehehe..







tapi...selepas digubah sendiri oleh aku yg tak pndai ni laa...aku bab gubah menggubah ni..aku tak pandai...tapi leh laa sikit2..pada tak pandai lagsung laa..nnt klu ade umah sendiri..bunga kekwa dan matahari msti byk kt umah aku..hehehe..aku sukakannya...huhu (berangan lagi...)

so..skrg bilik aku da kemas..aku pun lega ngn suasana bilik yg harmoni like now..hehehe.. bley laa pd tak lulus lagsung mngemas..huahuahuahua...



bilik aku kt kolej yg tercinta..hehehe..walaupun tak seluas bilik yg ayah buatkan utk aku...tapi not bed laa..berbanding tak de lagsung..hahahaha..ye tak?hmmm...alhamdullillah..bersyukur ape yg ade..hehehe..alim3..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

farha_kimah said...

ermm kecik je meja ura..kesian hua hua hua..tak pe bersyukur dgn apa yg ada..hehe