RSS

Membekukan otak.

Assalamualaikum. Selamat malam.

Hari ni, Alhamdulillah hari pertama masuk sekolah setelah 90 hari berjaya membekukan otak tanpa memikirkan hal-hal kerja apatah lagi hal-hal yang langsung takde kaitan ngan diri sendiri. Mahupun hal yang di rasakan tidak ada faedah langsung untuk difikirkan.

Serius aku cakap.. Kalau kita tak guna otak ngan baik, otak kita makin lama makin tumpul. Itulah yang aku rasakan sekarang.

Senyum kelat.

2 minggu sebelum cuti akhir tahun.
Aku tak nafikan. Keadaan sangat-sangat busy. Ye. 2minggu lagi sekolah akan bercuti. Cuti akhir tahun. Lama. So bila masuk sekolah tadi, aku dihujani oleh pelbagai perkara oleh macam-macam orang. Ditambah pula, pengganti ku itu sangatlah berdedikasi sampai semua kerja siap dengan jaya nya. Ok. Aku perli sebenarnya. Memprotes ketidakpuasan hati tentang hasil kerjanya. Hmmmm..

Makin kelat senyuman aku.

Kejadian di pagi hari.
Menghadap meja dengan 1001 keluhan. OMG. OMG. OMG. My meja.... Rasa nak menjerit tanda terharu sebab kemas sangat-sangat. Dan tak nampak apa yang aku cari.. Ok. Sekali lagi aku perli. Syabas diri kerana berjaya menahan marah ngan baik.

Tinggal meja dengan penuh kemas, balik...... Ya Allah..
Rasanya kalau orang cerewet dah lama kena sembur. Hoho.

Oh. Sudah lewat sebenarnya. Kalau nak cerita pasal keje, sampai esok tak habis lagi. So. Jom kita rehatkan badan yang letih ini..

Ok. Good night semua...









Nota Pinky;
Sedang menghitung hari untuk berjumpa en. Hati tercinta.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Nabila Syifa said...

hai.salam kenalan pink mermaid!

piNky LuCiA said...

hai nabila syifa.. selamat berkenalan. hoho.