RSS

Selamat Tahun Baru Cina. 2013.

Bila cuti perayaan macam ni mesti ramai yang ambik kesempatan untuk bercuti. Sebab tu semua jalan-jalan utama kebanyakkannya sesak.

Perancangan cuti kali ni.
Memandangkan en. Hati pengarang jantung tak cuti lama, kami buat keputusan untuk melawat mak mertua aku yang tak sihat.

Tapi rancangan itu dibatalkan pada saat akhir. Memandangkan jem yang tidak dapat dielakkan, jadi en. Hati membatalkan hasrat untuk balik ke kedah.
Aku lah orang yang paling bahagia. Eh.(Bukan sebab aku taknak jumpa mak mertua yer.)
Mungkin sebab terfikir, nanti kami akan duduk berdua selama seminggu tanpa gangguan dari sesiapa. Dah Senyum sampai telinga ni.

Setelah hampir 8bulan aku tidak memasak untuk en. Hati, aku akan mengambil kesempatan ini untuk mempraktikkan kecekapan aku. Hoho. Ketawa jahat. Dapat ke aku memasak sedap-sedap ni. Bukan aku pandai sangat dalam bidang masakan ni. Hihi.

Oh. Taksabar rasanya mahu membina bahagia walaupun sekejap cuma. Tapi takpe. Target tahun ni kan nak pindah dan berada disisi en. Hati. Sabar sikit je lagi. Hihi.

Selamat tahun baru cina.
Gong xi fa Cai. ;)







Nota Pinky;
"Hm. Agak-agaknya apalah en. Hati cakap bila aku memasak. Tetiba aku rasa macam isteri solehah plak. Walaupun hakikatnya aku selalu degil. Hihi."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

maria firdz said...

Selamat tahun baru... Sy pun x balik baling... Balik lain kali sja dihjung minggu...

piNky LuCiA said...

Sy balik cuti bln3 ni. Insyaallah.;) klu dekat ngn suami mcm dulu, selalu gak blik baling. Skrg, ssh sikit. Sabar jela.