RSS

Excited nak cuti. ;)

Yeah! Cuti selama 1 minggu.

Mahu bercuti. Tapi en. Hati tak boleh nak cuti. Membuatkan aku frust je. Haha.

"Takpe, Sayang. U baca buku elok-elok eh. Pastu jawab exam elok-elok. I tak kacau U baca buku. Hehe."

Mahu buat apa eh masa cuti ni?
  1. Mahu tidur + qadak masa yang tidur tak cukup. Haha. (Pernah ke tak cukup tidur? Macam terlebih je. Hehe.)
  2. Mahu makan banyak-banyak supaya gemuk cepat.
  3. Mahu rehat + tak mahu buat apa-apa dan nak goyang kaki sahaja.
  4. Tengok tv semua channel yang ada. (Padahal ade tv1, tv2 dan tv3 je. Haha.)
  5. Dengar radio. Ngee..
  6. Layari internet sampai lebam.
Rasa macam dah banyak je disenaraikan tadi. Rupanya 6 je. Huhu.
Tak tahu nak buat apa dah selain yang di atas. Takpe. Janji cuti. hehehe.

Jom, balik. Dah tepat jam 12.30 pm ni.
Selamat bercuti untuk semua guru di Malaysia. Haha.







Nota Pinky ;
"Kenapa ntah macam excited terlebih laa plak mahu cuti. Walhal dah tahu tak bercuti kali ni kerana menemani en. Hati baca buku. Huhu. Tak kira. Nak excited jugak. Hahaha."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

FarHa said...

Yeay!! Hari2 raikan cuti lalala~

piNky LuCiA said...

Jeles betul. Takpe, i qadak cuti selepas habis interim. huhu,

azra said...

hargailah waktu cuti kita dan penuhkannya dengan benda yang bermakna.Cuti itu heaven :D

piNky LuCiA said...

Hehehe. Yes! Cuti is heaven. Setuju.

Selamat bercuti.. =)

Anonymous said...

Another wonders of the world Gallery Microfungus House of Magic Potions Tanah Rata and KetikKetok!