RSS

Apa yang patut dibuat?

Posting.

Aku tak tahu bila aku akan posting.
Tapi bakal posting itu semestinya. Cuma tarikhnya tidak diketahui dengan jelas.
Tak kesahlah. Tak payah tunggu. Nanti, kecewa. Senyum.
Kalau Allah dah tetapkan rezeki itu ada untuk kita, maka adalah tu... Kan?

Kerja.
Aku tak tahu aku dapat bekerja seperti dulu ke tak.
En. Hati sangat bimbangkan kesihatan aku. Aku baru tahu aku pengidap Anemia.
Sekarang, semua dia nak kontrol. Naik rimas jugak sekali sekala. Tapi syok jugak ada orang jaga. Haha. Tak tahu yang mana satu patut aku rasa.
Senyum mengada.

Kawan-kawan juga menasihati supaya aku berehat.
Oh! Aku terasa aku sudah pun cukup rehat dengan bergayanya.
Kekadang aku rasa, terlebih rehat pun bahaya jugak. Haha.
Itu yang aku rasa.

So sekarang, aku tak tahu yang mana satu aku patut buat.
Bila dah biasa busy, dan sekarang tak de kerja nak buat, aku rasa sangat bosan..
Hmm, rehat tu perlu. Tapi buat kerja pun perlu jugak kan?
Haha.

Ntahlah.
Sukar nak tafsir hati saat ini.
Ada 1001 rasa di dalamnya.







Coretan Pinky :
"Terasa mahu balik ke kampung. Tapi, apa yang aku nak buat kat kampung? Huhu."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

azra said...

fikirlah mana yang terbaik :)

azra said...

fikirlah mana yang terbaik :)

DeQku said...

Ish ish..mcamana bleh sampai camtu. Seb baik ader Wan untuk jaga makan minum mu tuh. Take care tau~

Erma Fatiha said...

seribu rasa penambah seri.

hahaa.

that was the imperfection, those imperfections will make u perfect inshaAllah =)

lala yusof said...

insya-Allah mesti dpt posting nnt