RSS

Task slot motivasi

Sedang bermalasan di atas tilam yang empuk. Sangat selesa. Dan mata masih lagi stim. Minta didodoikan.

Eh. Jam sudah menunjukkan angka hampir 3. Dengan rambut yang berserabai. Muka yang berminyak. Mata yang separuh terbuka, aku menaip. Membuat cubaan. Mana tahu berjaya.

Sedang berborak mesra dengan bff kesayangan. Tentang macam-macam cerita. Dari hal dalam kain hingga ke luar rumah. Opss.. Itu hanya hal orang perempuan.

Tapi otak masih ligat memikirkan apa slot motivasi yang sesuai untuk pelajar MRSM. Aku ade idea. Tapi sifat malas hari ni menghantui diri. Oh setannnn.. Nyah kau dari aku. Oh. Patutkah setan yang dipersalahkan? Padahal aku yang tidak mahu berjuang menentang kemalasan yang melanda.

Tetiba rambut yang mengalahkan pontianak harum sundal malam ni terasa mahu dipotong. Eh. Macam teruk sangat je. Indah khabar dari rupa tu. Tutup mulut yang terbuka luas.

Terfikir tentang alam kubur.
Bagaimanakah aku akan dihisab kelak. Slot motivasi pasal alam barzakh ok ke? Bagi insaf sikit. Sebab lepas ni diorang akan berjimba dengan cuti yang lama.

Wake up, Pinky.
Rutin harian tidak berjalan dengan baik hari ni. Memandangkan en. Hati akan pulang jam 5 petang. Jam didinding menunjukkan angka 4, aku akan menjadi robot. Haha. Perangai lama menghantui. Syabas. Tepuk bahu sendiri.

Menu berbuka pun belum difikirkan lagi. Malas lah. Nanti aku fikirkan semua tu.



Nota Pinky :
"Cubaan pertama selepas install blogger-droid ke hp. Kita tengok, jadi tak.. Hihi"

Published with Blogger-droid v2.0.10

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: