RSS

Selamat datang December 2012.

Sedar tak sedar, dah Disember.
Dah akhir tahun dan dah nak masuk tahun 2013. Cepatnya masa berlalu. Kan?

Alhamdulillah.
Aku sambut kedatangan disember dengan penuh ceria.
Hari ni appointment jumpa doktor. Result kesihatan aku bertambah baik. Dan aku akan berusaha lagi untuk menjadikan ia bertambah baik dari sekarang. :) Senyum dengan penuh tekad. Yeah~!

Lepas jumpa doktor, biasalah.Ubat akan ditambah. Macam-macam jenis ubat dah ni. Sampai kekadang dah jadi boring yang bersangatan untuk makan ubat. Huhu.Tapi kerana hidup ini adalah amanah Allah, perlu jaga kesihatan dengan baik. Betul tak?

15.12.2012.
Doktor bagi tarikh appointment lagi. So bersedia untuk mendisiplinkan diri dengan ubat yang ada. Hehehe. Itu pesan doktor. Aku senyum je. InsyAllah segalanya akan baik nanti. Ye sayang?

2minggu sekali jumpa doktor. Seminggu sekali jumpa bidan.
Rasa hidup lebih teratur. Tapi lepas balik kuching nanti, entah macam mana pun aku tak tahu. Harap bertambah baik dan kalau boleh, moga-moga doa aku diperkenankan oleh Allah. Walaupun orang kata mustahil. Tapi aku percaya, tidak ada perkara mustahil di sisi Allah.

Perlu menjadi lebih tabah. Perlu menjadi lebih kuat.

Senyum untuk diri.









Nota Pinky ;
"Sayang, rasanya tak sanggup mahu berpisah dengan u. Tapi oleh kerana ianya untuk kehidupan kita juga kelak. I relakan. I akan rindukan U 3 minggu lagi.. =)"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: