RSS

Oh. Terasa lega.

Sudah lebih 1 bulan aku tidak menziarahi ke sini. Bukan tidak mahu ke sini, tapi bila aku ke sini pasti aku tak dapat nak masuk. Membuatkan aku boring kerana berulang kali terpaksa terpaksa refresh. Tapi di hadapan ku hanya timbul skrin kosong. Dan aku biarkan ia berlalu begitu sahaja. Sehingga 2 3 menjak ini aku amat merinduinya. Akhirnya dapat jugak ke sini.

Masalah.
Ye, masalahnya telah ku kenal pasti kenapa jadi macam tu. Google Chrome aku yang bermasalah sebenarnya. Ea? Kot. Bukan kerana internet atau Awliya'.. Senyum. Lega.

Hati sedang berdebar-debar.
Kerana sedang menunggu 10 Mei. Yup. Penempatan posting yang bakal di ketahui tak lama lagi. Dah lama menunggu. Hampir setahun. Oh! Tipu. Aku grade bulan 10. Haha. Baru 7 bulan. Hihi.Tapi ade kawan-kawan yang grade bulan 7 yang paling awal tu macam mana? Dah 10 bulan kan? Sabar lah yer, kawan-kawan. Nak buat macam mana. Jangan sedih jika rezeki kamu tertangguh. Kan?

Menghitung hari la ni?
Yes! Ade 4 hari lagi untuk ke 10 Mei. Sabar diri. Sabar hati. Sabar.

Hmm, 1 perkara lagi. Surat penamatan interim telah ku terima 3hb Mei tempoh hari. Akan tamat pada 22hb Mei. Ya. 23hb Mei posting. Bagus. Tidak sempat cuti atau apa-apa. Tak pe. Allah dah tetapkan mana yang terbaik. InsyAllah dapat sekolah berdekatan dengan en. Hati.

Bila dekat dengan en. Hati.
Aku akan menjadi guru ala-ala Chef. Kerana tiap-tiap hari pasti ada masakan yang direquest oleh suami manja ku itu.. Masakan tak mahu sama. ISh3.

Bersedialah, kawan-kawan.
Tahniah kepada semua yang lulus interview. Semoga kamu akan menjadi guru yang baik. Senyum. Peringatan untuk diri sendiri jugak tu...





Nota Pinky ;
"Sudah masuk 2 minggu berturut-turut suami kursus. Kali ni lebih lama. Sampai hari Rabu. Huhu. Terpaksa berseorangan di rumah."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: