RSS

Adakah aku sensitif hari ni?

Selamat Petang.

Hujan agak lebat petang ni. Masa ngan Hafeez tadi slow je bawak.. Tak nampak. Balik tidur syok jugak. Hehe. Ingatkan selepas parking Hafeez kat garaj, mata nak pejam. Aleh-aleh, macam buah guli plak bulatnya. Adoi..

Kecik hati.
Tak tahu kenapa aku sangat sensitif hari ni. Oh! Itu sudah menjadi cerita lama. So tak yah nak kecik hati. Tapi ku telan sendiri. Tidak mahu meluahkan. Ketawa. Mungkin ini adalah balasannya. Ketawa menyedapkan hati sendiri.
Ok.
Perlu tarik nafas dan menghembusnya sekuat mungkin. Alah, perkara kecik saja. Usah di ungkit. Aku doakan kesejahteraan kamu. Semoga Allah merahmati hubungan yang telah di ikat dengan tali Allah itu. Senyum kelat menahan terkilan. =)

Keadaan sudah berubah.
Ya! Aku tidak menafikannya. Semuanya telah berubah. Termasuk aku. Banyak perubahan yang telah aku lakukan. Dan kini, terasa macam kembali kepada keadaan asal. Haha. Ketawakan diri sendiri. Oh! Apa yang ingin aku katakan ini? Fikiran sudah di kuasai oleh emosi yang terkilan. Haha. Baik diam dulu. Tenangkan jiwa. Kan?







Nota Pinky ;
"Dalam persahabatan kekadang tak semua kita dapat luahkan pada sahabat kita. Mungkin tiada kata yang boleh diluahkan melainkan hanya berdiam diri. Bukan?"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: