RSS

Perlu ke kelam kabut?

Sekarang, bertambah busy.
Mungkin disebabkan orang atasan aku yang memang agak kelam kabut dan semua nak busy menyebabkan aku tidak ada ruang untuk bernafas. Haha.
Ingin sekali aku cakap, Bos.. Boleh tak u biarkan kitorang settlekan semua kerja, u diam-diam. Yang pasti kitorang buat. Then, kalau ada yang tak puas hati baru tegur.
Kalaulah boleh cakap macam tu, alangkah bagus. Haha.
Aku bukan tak berani. Tapi malas mahu mulakan pergaduhan. Aku takut aku tidak dapat mengawal suara dan kejahatan yang ada dalam diri aku sendiri. Maklumlah, Setan banyak bulan-bulan macam ni. Haha.

Pengalaman pertama.
Kerja dengan bos lelaki adalah lebih sempoi berbanding bekerja bersama bos perempuan. Mungkin disebabkan aku tidak suka perkara-perkara remeh temeh. Tapi bila semua orang ambil semua yang remeh, aku mula berkira setiap inci. Haha.
Pantang betul. Buruk betul perangai Ustazah ni. Huh!

Semalam, tidur ngan lena. Boleh? Skrip dan treatment pun belum siap, boleh tidur ngan lena. Tapi Atul mengejutkan aku dengan bunyi bising yang dibuat olehnya. Jadi aku terbangun. dan kami sama-sama siapkan treatment yang nak di pakai jam 10 nanti.
See..
Tak perlu push kami. Or arah itu ini. Kami tahu kerja kami.

Wah! Ini adalah luahan seorang pekerja ni. Lalalala~
Nanti bos cakap, "Stop complain laa.." Hahaha.

Cik Bos,
Kalau kamu tak push kami, tak arah itu ini, kami amat menghargainya. Kami tahu tugas kami. dan kami akan buat yang terbaik untuk rancangan ni. Jangan bagi kami tekanan. Stress tahu tak? Haha.

Boleh tak ucapan macam tu? Haha. Ahhh.. Lantaklah boleh ke tak. Hehe.






Coretan Pinky ;
"Sudah 2 3 hari tidak sms or call en. Hati. Apa khabar agaknya dia? Rindu. Tapi adakah di rindukan aku juga? Hmmmm..."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: