RSS

sekali lagi otak penuh ngan asigment.

sekali lagi otak aku penuh ngan asigment. sampai aku tak tahu nak buat yang mana 1. haha. itulah. suka sangat main-main. last-last aku yang susah. haha.

esok jam 12 tengah hari. asigment pembangunan islam nak kena hantar. 2 asigment. dann kedua-duanya belum disiapkan lagi. tepuk tangan. tanda diri ku yang sangat cemerlang.

jam 2 petang. 1 lagi asigment yang perlu disubmit. haha. histografi islam. sekali lagi aku ketawakan diri sendiri. belum jugak aku siapkan. dah buat. tapi perlu dikemas kini atas arahan cik Zaza. kata nya entah apa-apa dan dia tidak faham apa yang aku buat. haha. aku pun sebenarnya tak faham apa yang aku buat. lalalala~ sekali lagi tepuk tangan untuk diri sendiri yang super excellent.

jam 8 malam. aku kena serahkan asigment nilai etika dalam masyarakat. hm, belum jugak aku siapkan. hahaha. lepas serahkan asigment, aku ade test sekali. tapi aku tak baca lagi. haha. boleh ke macam tu?ish3.. super-super excellent bagus cemerlang, sekali lagi ucapan untuk diri sendiri yang sangat teratur kerjanya. tepuk tangan untuk kali ketiga untuk diri sendiri. dan ucapan tahniah.

bagus. syabas. kamu telah lakukan yang terbaik untuk tidak menyiapkan asigment dengan seberapa segera. haha. itu yang ada dalam otak aku sekarang. itu tak masuk meng'hamun' diri sendiri yang sangat bagus ini. haha.

dan sekarang, masih jugak boleh main-main. haha. tak insaf-insaf. ish3. tak tahu laa nak jadi apa. haha.

okla. atas nasihat en. Hati yang duk membebel kepada diri sendiri. dan en. Otak yang dah pun merangka mana yang patut di buat terlebih dahulu. dan en. Tangan yang memang tak sabar-sabar nak menghabiskan asigment yang tergendala ini. aku dengan baik hati nya mengajak semua orang.

jom buat asigment aku. sesiapa yang volunteer boleh call aku dengan kadar segera. haha. malas yang melampau ni. lalala~

stop! titik. tidak boleh berlengah lagi. lalalala~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: