RSS

sabtu yang baik..

hari yang baik ngan mood yang baik. mood aku memang baik. tak tahu apa yang berlaku yang menjadikan mood aku tersangatlah baik. hihi..

biasanya hari sabtu, aku akan terasa sangat lah boring. mungkin sebab aku dah qadak tidur dan jugak dan kemaskan bilik. asigment pun dah banyak yang siap. dan sekarang, aku cuma hanya perlu siapkan baki-baki asigment yang ada. dan baiki apa asigment yang salah. banyak wooo asigment yang salah. haha.

entah apa yang aku fikir pun aku tak tahu. asigemnt aku asyik salah je. haha. tak pe. belajar dari kesalahan yang ada. biasalah student. memang macam ni. kalau tak salah, asyik betul je, itu nama nya lecturer.. hehehe..

hmm, research for P.Ramlee songs pun tak siap lagi. sinopsis film dan banyak lagi P.Ramlee yang bergelumang dalam hidup aku. asyik P.Ramlee je. ni tak kan habis kalau projek tak run-run. hehehe. live nya 24.10.. so tinggal 22 hari lagi. harap aku boleh siapkan nya dengan baik dan memuaskan..

hmm, keje writer ni memang kena banyak tahu. semua nak kena tahu. tak pe. aku pelan-pelan tahu. haha. sekarang kan ngah belajar ngan baik untuk menjadi seorang penulis yang baik. =) thanks to en. Bos kerana sudi mendidik aku sampai laa aku boleh jadi writer dan smapai sekarang laagi aku masih belajar. hehe.

aku nak siapkan asigment plak. kalau siap, boleh date. haha. kalau tak siap, nak date pun fikir asigment. lalala~

asigment oh asigment di hari sabtu yang indah.. lalala~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Cik Bulat said...

selamat buat esemen..:)

Unknown said...

aik..dpt keje dr astro lagi ke??

piNky LuCiA said...

pikok.. terima kasih. duk pening laa ni.. hehehe.. harap cepat siap..

piNky LuCiA said...

farha..
a,a ha... sekarang ngah jadi writer kepada Astro Ria, P.Ramlee; dimanakan kucari ganti.. hehe