RSS

asigment mood..

asigment banyak. masih bertambah. hari demi hari. tambahan plak, aku silap masuk kelas. macam mana aku boleh salah masuk kelas,aku pun tak tahu. yang penting setelah 6 minggu, aku masuk keluar kelas Prof. Arab tu, nak masuk minggu ke-7 baru laa aku perasan, itu bukan kelas aku.

kalau tak kerana Huda dan Ada, mesti aku masih tak tahu lagi yang kelas yang aku masuk dulu adalah kelas yang salah. hahaha. daftar macam lain. masuk kelas lain. mana tak tahu. dan dengan selambanya semalam aku ke kelas. berjumpa Prof. dan mengatakan yang aku tak perasan aku salah masuk kelas. dan sebenarnya kelas ku adalah kelas di sini. hahahaha.

nak gelakkan diri sendiri pun ada. hmm, may be macam ni laa orang tua kalau belajar. nyanyok sentiasa. hahaha. umur dah meningkat tua memang macam ni kot. tapi kekadang terfikir jugak, tua sangat ke aku ni. hahahahaha. sekali lagi aku gelakkan diri sendiri. lalalaala~

so asigment aku pun, makin bertambah laa.. hehe.biasalaa kalau dah masuk lewat. mesti laa ada yang tertinggal. hmm, aku jugak yang cuai. tak tengok betul-betul. hihihi.

minggu depan 3 asigment yang perlu di submit. 1 apa pun aku tak siap. malas nak siapkan lagi. tapi kalau dah start buat, comfirm akan buat sampai habis. hehehe. tak baik wooo tinggalkan keje separuh jalan. hehe.

hmm, jom kita mulakan asigment kita satu persatu. lalalaa~ hati menyanyi riang, walaupun hakikatnya tak berapa riang. haha.

selamat menyiapkan asigment. ucapan untuk diri sendiri. dan jugak kamu yang sedang buat asigment. kamu? siapa-siapa aje laa yang sedang menyiapkan asigment. lalala~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Azuan said...

ye3..asignment berlambak lagi3 bila dekat final...bila masa nk study pun tak tahu hehee

piNky LuCiA said...

hahahha.. rajin ko stdy.. hehehe