RSS

jemputan berbuka : crew & Imam Muda.

memang kebiasaan ku membuka email di awal pagi. selepas bangun dan mandi, mesti email dulu yang aku tengok. apa benda yang ada dalam email pun aku tak tahu. haha. tapi mungkin itu sudah terbiasa. menyebabkan bila sehari aku tak melihat dan membaca apa yang ada di dalam email, seperti cacing kepanasan aku dibuatnya.

pagi ni, ade ujian. so aku tidak membuka lappy seperti kebiasaan. aku sibuk dengan buku. dan tepat jam 7pagi, aku seolah-olah mahu meng"on"kan lappy kesayangan ku. tapi ku batalkan hasrat dan niat. ada lagi perkara yang lebih penting yang harus aku buat.

dan sebelum tidur untuk merehatkan otak aku yang penat menjawab test tadi. (haha. macam laa banyak sangat ko jawab pinky! diam~) aku membaca email terlebih dahulu.

oh, ade jemputan rupanya.. jemputan dari Penerbitan Imam Muda dan ianya di hantar oleh Ashraf Alam. dan inilah jemputannya...

hehehe. aku tak sangka plak ade lagi program yang akan aku ikut. haha. ingat kan dah pencen sepenuh masa dah. lalala~ rupanya aku hanya berehat untuk seketika. sementara menunggu kerja lain menyusul...

nak pegi ke tak nak? nak pegi ke tak nak? nak pegi ke tak nak?

hmmmmm... aku menongkat dagu.. sambil berfikir. boleh jugak pergi. sebab aku balik 4hb malam. hehe. 3hb tu, semua orang dah angkat kaki dah kat kolej. tinggal aku sorang je lagi. huhu.

tapi...

masih tidak tahu lagi sama ada untuk memenuhkan jemputan atau tidak. kalau tak pegi macam rugi plak. makanan kat De Palma best... hehehehe. aku ni kan kuat makan. haha. eh.. harap maklum. bukan rugi sebab tak dapat jumpa Imam Muda eh.

tidur laa dulu.. pastu baru fikir nak penuhi jemputan ke tak. majlis penyerahan hadiah tuuuuu.. hahaha. nak tengok jugak hadiah apa. rugi jugak kalau tak pegi.. =D

dah3.. tidur dulu baru fikir.. lalalala~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

joegrimjow said...

camne ku xdapat jemputan ni?
aiyook

Hasrol Nizam said...

macam best je..pergi je la.. tok sah pikiaq banyak2.. :D

Pendapat anda?
Awak, boleh pakai purdah tak?

piNky LuCiA said...

joe..

aku dapat laa.. sebab aku creative writer untuk imam muda.. adeh.. sory.. jangan jeles.. haha

piNky LuCiA said...

hasrol..

a,aa macam best jugak.. tapi kena pikiaq jugak tu.. hahaha

hans said...

ku nk pergi juga

P/S : Digi Sayang Aku Agaknya! Hahaha

::yNa_puRple:: said...

nk ekut jgk....

piNky LuCiA said...

hans..

jom laa kalau ko tak malu.. hahahha

piNky LuCiA said...

purple..

jom..... =P