RSS

awak sayang saya tak?

kenapa eh perempuan suka sangat tanya orang yang dia sayang, "Awak sayang saya tak?" huhu. aku pun sama. aku suka tanya dia soalan yang sama. soalan yang kerap kali aku tanya saban hari, saban minggu, saban bulan.. dan dia tak pernah sekali pun jemu menjawab. walaupun soalan yang aku aju kan sama seperti semalam, minggu lepas, bulan lepas..

kenapa perempuan suka sangat tanya soalan yang sama. adakah itu satu penyakit? huhu. ade jangkitan kot sesama perempuan. hihihi.

jawapan dia ; mestilaa.. jika di aju kan soalan, "banyak tak?" "banyak." "Ada banyak macam bintang kat langit tak?" "lebih dari tu."

bila dapat jawapan tu, terus senyum. dan senyum. dan terus tersenyum. haha. nak gelak kan diri sendiri pun ada. rasa macam nak kira bintang kat langit sebelum tidur. nak tahu banyak mana dia sayang kita. lalalala~

tapi jawapan tu, betul-betul dari hati or memang dia mulut manis?

hmm, itu nak kena tanya si dia laa.. kekadang lelaki ni, saje je nak ambil hati perempuan. dan kekadang ade yang bermulut manis. siapa tahu kan... hehehe. ampun. 'ter'kutuk laa plak.. hmm, sebenarnya, hidup ni indah dengan hadir nya kaum adam dan hawa. kalau tak, asyik tengok benda yang sama je tak syok gak.. kikiki.

berbalik pada soalan.. soalan macam ni memang selalu di tanya oleh perempuan. perempuan ni bukan apa, dia just nak dengar je.. sebab tu yang membuatkan hati dia rasa berbunga-bunga dan ceria selalu. so pada lelaki yang sangat memahami, kalau di tanya, jawab jelaa dengan sabar... hehe.

=) senyum pada diri sendiri dan pada Malaysia..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS