RSS

TEPU

kerja sebagai penulis, memang rutin harian adalah menulis. suka atau tak, memang tak de pilihan lain. tapi yang paling best ialah penulis boleh create apa jua emosi atau situasi seperti mana yang kita mahukan.

BEST! SERONOK!

Sebab? ia mengikut kehendak dan hati kita. hihi (gelak sopan)

tapi semenjak 2 menjak ni, idea ku seolah-olah tepu. tak mahu keluar. tak tahu apa yang hendak aku tulis. mungkin aku perlu keluar dan berseronok. untuk mencari idea-idea baru dan ayat-ayat baru untuk ku tulis. dan supaya setiap penulisan yang ada, nampak lebih matang dan menyeronokkan. =) senyum kelat untuk diri sendiri. huhu

hmm... tapi sebenarnya yang ketepuan yang ada ni disebabkan ke"tension"an aku yang selalu bergaduh. dan ke"tension"an aku disebabkan aku tak de masa untuk diluangkan kepada insan-insan tersayang.. huhu..

sebenarnya, baru ku tahu, dia memang akan menjadikan hidup aku makin hari makin tak keruan. mungkin sebab aku makin lama makin tua. dan sepatutnya kami sudah boleh hidup bersama. sebab tumakin hari makin suka kami bergaduh. dan idea-idea aku pun makin tepu. aduhai.

so, tak nak lagi bergaduh. penat. otak. fizikal. mental. semua penat. idea pun tak keluar. semua kerja tak jadi. =(

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS