RSS

nilai kecantikan itu..

senyum kekadang perlu manis. =) tapi kemanisan tu mesti selaras jugak dengan tudung. kawan baik aku cakap, kalau aku pakai tudung yang macam yuna pakai tu, tak lawa.. tapi aku tetap hentam je. mana yang aku rasa nak pakai, aku pakai je. kecuali aku keluar date. mestilaa nampak cantik dan control ayu. hahaha..



pakai tudung bibik macam ni pun aku nampak aku lawa. haha. itu yang aku rasa. tudung ni, bukan aku punya pun. aku bantai yang Tija punya. saje je pakai. nak tengok muka lawa ke tak. macam ok. tapi, kekadang rasa macam bibik. hihihi. try sekali sekala boleh laa kot.


tudung bawal free ni, ok jugak. hmm.. tudung ni aku tak beli jugak. aku dapat free masa tolong jaga kedai orang. hehe. berbaloi jugak kalau kita buat baik ngan orang. kalau nak harap aku beli tudung bawal, alamat nya aku tak terbeli. hehehe.

tudung ni plak cikgu Farha tak kasik pakai. haha. katanya aku tak cantik pakai macam ni. tapi aku cakap, tak salah pun kalau aku pakai sekali sekala. hehe. degil ye? huwaaa.. jangan marah sahabat baik ku. aku cuma nak pakai and main hentam je.. sekali sekala tukar angin, apa salahnya. hahaha.

hmm, sebenarnya gaya pemakaian tudung cantik ke tak adalah tertakluk pada diri kita sendiri. sebab apa? sebab bila kita rasa diri kita lawa, kita akan kelihatan lawa. jika kita rasa diri kita cantik. kita akan kelihatan cantik. kalau kita rasa serabai, memang orang akan lihat kita serabai. hihi. sebenarnya itulah perasaan orang perasan macam aku. lalala~

nilai kecantikan itu, hanya pada mata orang. kalau orang cakap kamu tak lawa. tak cantik. macam yang kamu harapkan. tak mengapa. sebab masih ade ramai lagi orang yang merasakan kamu cantik dan lawa. dan yang pastinya, kamu mesti rasa, diri kamu cantik dan lawa. =)

so, pemakaian aku tak de kena mengena dengan orang lain. apa yang aku nak pakai pun tak de kena mengena ngan orang lain. itu adalah diri aku sendiri. malas lagi nak hipokrit jadi diri orang lain. jadi diri sendiri adalah lebih berbaloi. betul tak? =)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS