RSS

pengantar usul; done!

masuk exam pagi tadi dengan hati yang berdebar-debar. macam nak pecah je aku nya jantung berdengup. hm, apa yang aku risau kan pun aku tak tahu. yang aku tahu, aku takut. ku suara kan ketakutan ku. tapi hanya sedikit yang tergambar. adakah aku tidak menggambarkannya? ntah. tak pasti.

masa soalan pengantar usul ku buka, wow... soalannya. mencabar minda. macam mana aku nak huraikan ni.. aduss.. aku termenung kejap.

lepas tu, mana boleh termenung dah.. tangan dengan cepat bergerak seiring ngan otak.. :) masa tu pakai tulis apa yang terkeluar je.. sebab aku memang tahu, kalau tak jawab dengan cepat, grenti tak sempat nak habiskan semua jawapan dengan baik.

dan perkiraan aku benar. aku tak sempat nak tulis jawapan dengan baik. dan tulisan aku dah jadi cacar merba bila time akhir-akhir nak habis masa tu. soalannya memang mencabar. dan memerlukan daya pemikiran yang tinggi.. aku harap aku dapat A. tapi dengan jawapan yang aku berikan... ntah! aku tak tahu menilainya.. huhu

tapi aku harap, Allah permudahkan setiap urusan aku. =) dan lembutkan hati ustaz yang memeriksa jawapan aku.. ;p Amin..

selesai satu part lagi.. dan tinggal part yang lain plak. huhu. nak saje aku percepatkan masa untuk ku habiskan semua exam yang ade. tapi apa daya ku. aku mesti menunggu dan membuat persedian yang rapi untuk masa depan. lagi pun janji patut ku kotakan. tapi terkotakah janji itu?

jawapannya; aku tak pasti.

hmm, sekarang nak study untuk paper seterusnya plak. walaupun banyak lagi yang perlu dibaca. tapi sampai sekarang aku tak tahu nak baca apa. haha. nasib dah baca untuk kali pertama. tak de laa aku semput sangat.

hmm.. nak basuh baju jap. mesin sedang menunggu. dan sambil-sambil membaca dengan khusyuk nya. lalalaa~

obses A. =p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS