RSS

ku ingin pejam mata..

pagi-pagi dah ngantuk dan jugak penat. makin lama, makin ngantuk. tubuh dah macam nak demam dah. tak larat, semua ada. may be semalam keje semaksima yang mungkin menyebabkan tubuh kecil ku lemah longlai dan tak cukup vitamin.. walaupun hakikatnya aku dah bantai lunch 1 pinggan nasi dan juga sarapan dengan roti yang berharga rm0.90 dengan air masak di atas kereta.

perut perlu dijaga sebab usia ku kan dah meningkat tua. kalau tak jaga, aku sakit, aku jugak yang susah. dah laa jauh dari mak. :(

kerja sangat banyak. dengan badan yang sakit. dengan otak yang buntu. dengan hati yang sangat tak keruan. menyebabkan aku tak dapat berfikir dengan baik. entah. aku pun kurang pasti apa yang perlu aku buat. tapi yang pasti, hati ku sangat sensitive hari ni. kalau ada orang tinggi kan suara sikit, aku dah mula terasa.

perlu ke aku se'sensitif' ini?

kerja untuk hari ni dah aku settlekan. so sambung kerja esok plak.. hihi.. aman dunia. otak pun dah release separuh. haha. baru separuh. separuh lagi, akan aku release jap lagi.

:) sebenarnya kerja yang bertimbun, perlu diselesaikan dengan perlahan-lahan. jangan tergopoh gapah. baru lah tak pening kepala. hihi.

selamat berehat untuk semua. ;p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS