RSS

cinderella..

menjadi seorang gadis ala-ala cinderella memang macam mimpi. mimpi yang kadang-kadang pasti. dan terkadang hanyalah ilusi semata-mata.. huhu.

macam semua cerita dongeng. cinderella dikaitkan tentang seorang perempuan yang kehilangan kasut kerana tercabut di majlis tari menari semasa dia bergegas keluar dari majlis disebabkan kesuntukan waktu. adoi.. aku memang suka cerita dongeng.

tapi itu adalah dongeng semata-mata. tak de kena mengena dengan hidup atau mati. lalala~ tapi hari ni aku berpeluang menjadi cinderella kerana tetibe kasut ku sebelah kanan telah pun tercabut dari kaki comelku ini. haha.

macam orang sasau kejap. blur pun ade.

aku suruh nad ngan azhar fikir macam mana nak buat. tapi dorang sibuk duk gelak kan aku dah. mana tak nya. kasut yang aku pakai tercabut. huhu. letih kalau macam ni.

kenapa tercabut? faham-faham laa sendiri. dan melayang duit aku kerana terpaksa membeli kasut baru. haha. nasib skirt yang aku pakai agak labuh dan menutupi kaki ku yang cantik ini. jadi berjalanlah aku dari satu kedai ke satu kedai tanpa memakai kasut dan hanya berstokin sahaja. haha.

ish3. tak pernah dibuat orang.

kami bertiga tak berhenti gelak. kelakar memang kelakar. tapi malu pun ade jugak. yelah. kat bandar kL yang serba canggih gini, aku boleh jadi cinderella dari satu kedai ke kedai mencari kasut yang sesuai untuk kaki ku. dan apabila ade yang sesuai. terpaksa ku batalkan. hanya disebabkan saiznya tidak ade.

kaki cinderella, memang susah nak cari saiz. azhar pesan suruh gemukkan badan. supaya kaki membesar. dan senang sikit nak mencari kasut or selipar. saiz 4 bukan saiz yang senang untuk dicari. haha.

hmm.. buat malu masyarakat je aku ni.

tapi thanks to azhar and nad, sebab temankan aku yang berstokin ni berjalan mencari saiz kasut yang sesuai dengan kaki ku.

*****************

to amin, mah..
barang yang telah adik-adik kak kirimkan telah dibeli dengan segera. tak de bias, tak de beza dan tak de yang lain-lain. semua nya sama. untuk mengelakkan korang bergaduh sesame sendiri. hehehe..

mak, kak dah beli tiket. balik ganu 6mei. dan balik kL, 9mei. tak dapat cuti lama-lama laa.. tapi yang pasti, lepas exam, kak balik terus. huhu.

banyak perkara yang perlu disettlekan sebelum balik. hmm.. naik haru biru dah otak ku ini. kalau laa semua orang boleh nampak. mesti dah macam rojak dah.

dah lah barang tak packing lagi. adoi.. satu kerja lagi yang harus disiapkan. mengangkut barang ke bilik stor. aduhai.. =( tak suka. tak suka. tak suka. lalala~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS