RSS

bahagia itu diciptakan..

mulakan pagi dengan senyuman walaupun muka aku tak basuh lagi. gigi pun aku tak gosok lagi. tapi pepagi, celek dan buka je mata, aku terus senyum. memang benar orang kata, kalau kita bahagia, seluruh hari yang kita lalui sentiasa dipenuhi dengan bunga-bunga kebahagian.. tak de langsung tension-tension walaupun badan sebenarnya sangat penat dengan keje yang menimbun-nimbun.

tengah bahagia ke aku ni? =D

ye.. aku memang tengah berbahagia. terima kasih pada 'dia' kerana membahagiakan hidup aku dan hadir membawa 1001 sinar kepada ku. dan selalu membawa senyuman ke dalam hari-hari ku yang ingin menampakkan sinar yang suram.. terima kasih yang tidak terhingga ku ucapkan..

hmm, semalam aku tak sabar untuk bangun dan menunggu report dari cik Hana. nah! hari ini, sms.. mms.. semua lengkap. bertubi-tubi.. siap tunjuk tudung baru lagi. adeh. ini membuatkan aku makin "menci3" dan tak senang hati dengan adik-adik ku yang comel-comel ni.. hahaha..

pesannya supaya aku bekerja bersungguh-sungguh. tapi dia seolah-olah menyuruh aku pulang bercuti bersama nya. ish3.. memang nak kena adik-adik ku ini.. ;p

tetiap hari keje sangat banyak. tak pernah habis. lepas settlekan satu keje, timbul plak satu keje. haha. memang lumrah bekerja macam ni kot. lalala~ patutlaa orang-orang yang dah bekerja menyatakan mereka penat bekerja dan selalu banyak keje untuk diselesaikan.. tapi tak pe. selesaikan satu persatu. nescaya aku akan senang hati.

esok tak masuk office. tapi terus ke masjid Wilayah untuk meting. hm, takut jugak kalau nak meting ngan orang-orang besar ni. macam mana laa nanti.. aku harap perjalanan hari esok akan membawa 2001 kemudahan.. hehehe.. =)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS